dinsdag 2 april 2013

Werpwedstrijd Amersfoort 1 april 2013

Het was een prachtige 2e paasdag zolang het zonnetje scheen, zonder zon was het erg koud. Om kwart voor elf kwamen we aan en na het ophalen van het startnummer en een kop koffie was het tijd om alles in elkaar te zetten. ik begon met speerwerpen niet een van mijn beste onderdelen maar wel leuk om er bij te doen. Het resultaten waren wisselend maar ik kwam na 3 pogingen uit op 21.35 meter waar ik niet ontevreden mee kon zijn.
Daarna was het wachten op het kogelstoten en het bleef lekker in het zonnetje. Na een 8.50 meter bij de eerste poging was de tweede helemaal niets. Bij de derde ging het goed mijn eerste 9 meter van het seizoen, 9.15meter. Daar was ik blij mee want tot nog toe bleef ik steken op net geen 9 meter.
Hierna zou het moeten gebeuren, bij de discus. een eerste geode poging van 27.82 meter. Ik had toen het idee dat het goed zou gaan, de tweede en de derde worp waren beide beter maar ja hoe krijg je het voor elkaar om beide ongeldig te gooien. Bij de tweede poging voelde ik dat ik te snel losliet en bij de derde hield ik net te lang vast. Het was jammer maar we hebben het hele seizoen nog.
Vrijdag naar de instrumenten maker om te kijken wat de mogelijkheden voor een geode koker zijn.
Ws direct een pasvorm maken en dan maar optimaliseren. Het idee is om hier mijn been beter in te kunnen ondersteunen waardoor er langere trainings capaciteit bereikt kan worden en dus ook de resultaten beter worden.
We zullen zien wat het me op gaat leveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten