zaterdag 23 maart 2013

Trainingspakken wedstijd

Vandaag was het qua weer niet zo bister extreem koude wind dus van een goede warming up was geen sprake. Maar om 10.00 uur aantreden voor het speerwerpen. Na enkele keren ingegooid te hebben moest het gaan gebeuren. We hadden niet veel getraind omdat de prioriteit toch bij de discus lag. Toch maar zien waar we komen. Ik zag de speren bijna terugkomen iedereen had last van de wind tegen maar toch nog een 22.62 meter niet echt ontevreden. Maar snel weer naar binnen.
Toen stond het kogelstoten op  het programma. Na het ingooien en de stoten was ik erg tevreden met mijn 8.78 meter. In de middag moest het gaan gebeuren, de discus. Na 2 inworp beurten die echt de mist in gingen moest ik de eerste beurt gooien, 22,50 meter. Niet slecht daarna wachten tot het eind en daar kwamen ze. De eerste poging in de 2e beurt 28,36 PR erg tevreden. Ik zag de discus echt vliegen. Voor de training op Papendal zag ik het niet echt omdat ik nog bezig was mijn worp af te maken maar nu was mijn worp af en zag de discus echt vliegen. Voor mijn gevoel was de afstand verde maar toch weer een PR. Ondanks het koude weer toch weer een goede dag gehad.
Na afloop nog lekker nagepraat en toe lekker in bad.

1 opmerking:

  1. Toch veel beter dan tegen de verwarming aan hangen.... Gefeliciteerd met je PR!
    Han

    BeantwoordenVerwijderen