woensdag 16 mei 2012

Woensdag 16 mei


Tijdens de wedstrijd in Amersfoort had ik wat problemen met het vast zetten van de bok. Deze gleed alle kanten uit en het voelde niet lekker. Maandag tijdens de training gleed alles alle kanten uit, de bok zat niet goed en ik kon mijn been niet goed vastzetten. Ik heb een extra spanband en een sjorband gekocht en deze vandaag uitgeprobeerd. De bok stond goed vast en mijn been zat ook stevig vast. Hierdoor ging het stukken beter en ga ik met veel zelfvertrouwen naar de volgende wedstrijd. Ik hoop maar dat het de volgende week bij de training weer net zo goed gaat als vandaag.

1 opmerking:

  1. Niels van den Brom19 mei 2012 om 02:47

    Dit gaat de goede kant op! Goed bezig, ik ben benieuwd naar de volgende wedstrijd en de vooruitgang.

    BeantwoordenVerwijderen